A Socialbakers országtanulmánya szerint az idei év júliusának három legnagyobb interakciót kiváltó magyar bejegyzései az alábbiak voltak:
TOP3. Whiskas cicavilág: Naná, hogy kisállat! A jó marketingszabály, miszerint nő, gyerek és kutya (esetünkben macska) mindig nyerő. A mondás ezúttal is beigazlódott, hiszen a 3. legjobb magyar Facebook bejegyzés 2013-ban több mint 6000 interakcióval ez a fotó volt.
TOP1. Samsung Magyarország: egy kép többet ér ezer szónál – tartja a mondás. A Samsung Magyarország esetében úgy néz ki pláne igaz, hiszen a képhez egyetlen egy kommentet, hozzáfűzést, képaláírást sem tettek mégis a nap – s talán a közelmúlt legjelentősebb – eredményét könyvelhetik el magukénak több, mint 35.000 interakcióval! Le a kalappal!
Ha még több Facebook statisztikát szeretnél – akár iparágadra vonatkozóan – és a Facebook nagymesterévé válnál, szeretettel várunk Közösségi média és Facebook guru képzéseinken!