Új hirdetési megoldások a Facebook-on

A Facebook folyamatosan fejleszti hirdetési felületeit, ezúttal egy olyan átlátható rendszert vezet be 2014. március 4 és 30. között, amellyel a korábbinál jobban strukturálhatjuk hirdetéseinket. A megoldás nem csupán a Power Editorban, hanem a hagyományos hirdetéskezelőben is elérhető lesz!

Ez a struktúra pedig a képen látható rendszer jelenti. Hirdetéseinket – bár eddig is volt lehetőség kampányokba szervezésre -, de innentől tudatosan kampányba kell szerveznünk, amely alá hirdetéscsoportokat, majd az alá tartozó konkrét hirdetéseket tudunk elhelyezni.

Miért jó ez a struktúra? Mert ha például egy oldal gazdájaként át szeretnénk tekinteni a karácsonyi, Valentin-napi, Anyák napi akcióinkat, promócióinkat, ezentúl nem kell külön-külön vadászni az egy-egy hirdetésre – ha nem állítottuk be a végső opciók között a kampányt, de ami még jobb, a hirdetéscsoportokban különböző targetálási csoportokat (például 18-34 közötti nők, 35-50 közötti nők és 51 felettiek) tudunk beállítani ugyanazon kampány alá.

Mivel a korábbi kampányok átmigrálásra kerülnek március folyamán, ne lepődj meg ha a korábbi alábbi kampány-struktúrád

Tovább a blogra »