Ez a struktúra pedig a képen látható rendszer jelenti. Hirdetéseinket – bár eddig is volt lehetőség kampányokba szervezésre -, de innentől tudatosan kampányba kell szerveznünk, amely alá hirdetéscsoportokat, majd az alá tartozó konkrét hirdetéseket tudunk elhelyezni.
Miért jó ez a struktúra? Mert ha például egy oldal gazdájaként át szeretnénk tekinteni a karácsonyi, Valentin-napi, Anyák napi akcióinkat, promócióinkat, ezentúl nem kell külön-külön vadászni az egy-egy hirdetésre – ha nem állítottuk be a végső opciók között a kampányt, de ami még jobb, a hirdetéscsoportokban különböző targetálási csoportokat (például 18-34 közötti nők, 35-50 közötti nők és 51 felettiek) tudunk beállítani ugyanazon kampány alá.
Mivel a korábbi kampányok átmigrálásra kerülnek március folyamán, ne lepődj meg ha a korábbi alábbi kampány-struktúrád
Kampány: Tavasz 18-24 közötti férfiak
így fog kinézni a jövőben:
Kampány: Tavasz 18-24 közötti férfiak
Kampánycsoport: Ad Set 1
3. Készítsd el hirdetéseidet több verzióban, különböző szöveg-, kép- és linkvariációkkal igényeid szerint!
Ha szeretnél többet tudni a hirdetési megoldásokról, tippekről és trükkölről, jelentkezz FACEBOOK HIRDETÉSI TRÉNINGÜNKRE ITT!