A Google Trends szolgáltatása nem csupán vállalatok számára jelenthet igazi szekunder kutatási terepet, hanem bizony sokszor az egyszeri felhasználó számára is élvezetes, izgalmas olvasmány lehet az átlagemberről.
Merthogy a szolgáltatás lajstromba veszi a korábbi keresési szokásainkat országra, megyére, sőt városra lebontva is, csatolja az adott kifejezéshez kapcsolódó leggyakoribb szókapcsolatokat és még időbelileg is elemezhetjük az adott szó/kérdés/téma/személy kapcsán a keresési trendeket.
Az elmúlt 30 nap legkeresettebb kifejezéseit képes naptárban tekinthetjük át (ld. fotó), s eszerint gyors áttekintést kaphatunk a világ dolgairól napi rendszeres híradó, sztárpletykák, ValóVilág és egyéb műsorok megtekintése nélkül is kishazánk fényszögéből.
De a legérdekesebb dolgok általában nem itt vannak! Hanem az újfajta keresési trendekben találhatók, ahol már nem szavakra, kifejezésekre keresünk rá, hanem akár egész mondatokat használunk. A how to…, GY.I.K rovatok népszerűsége egyre inkább terjed, így nem csoda a hogyan kell csókolózni, csajozni, rajzolni, pénzt szerezni, tanulni és társaik egyre inkább listavezetőkké lépnek elő.
Neked mi a kedvenc kérdésed a listában?
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: