
Sőt a LinkedIn nemrégiben bejelentette, hogy bővíteni fogják a „Who’s Viewed Your Profile” (vagyis a „ki látta a profilod”) funkciót. Az újdonság lényege, hogy egy úgynevezett rangsort készít el a saját közösségi hálónkon belül. A rangsor alapja, hogy az elmúlt 30 napban hányszor tekintették meg a profilunkat.
A „Who’s Viewed Your Profile” funkció egyértelműen a legnépszerűbb menüpontja a LinkedInnek. A fejlesztők azért készítették az új opciót, hogy ez által még nagyobb aktivitásra ösztönözzék a felhasználókat, hiszen a rangsor folyamatosan változik, frissül. Egyelőre szép reményeket fűznek hozzá.
A rangsor mellet azonnal fel is tűnik egy ajánló, az „Easy way to get more views” ami felajánlja csoportokhoz való csatlakozást agy készségek hozzáadását adatlapunkhoz a profilunk nagyobb látogatottsága érdekében.
Egy fontos megjegyzés: a rangsor csak azok között készül, akik az első számú kapcsolataink, tehát nem kell tartanunk attól, hogy a cégek meglátják helyezésünket.

Kommentek