Az egyéni célközönség funkcióval elérhetjük jelenlegi és potenciális vevőinket, segíthet újra elköteleződnie a régi rajongóinknak. Például, használhatjuk az alkalmazást meghívni az embereket, hogy jöjjenek vissza az üzletbe, weboldalra vagy az alkalmazáshoz, vagy akár elküldhetjük ajánlatunkat, megköszönhetjük nekik hűségüket.
A kezdéshez csak feltölteni egy listát az ügyfeleink elérhetőségéről legyen szó e-mail címekről vagy telefonszámokról. A rendszer ezután létrehoz egy egyéni közönséget – akik elérhetőek innentől a Facebookon. A feltöltés után a Facebook egy kivonatot készít információkról, ezáltal mindenki számára olvashatatlanná válik. A listában szereplő neveket, adatokat teljesen névtelenül kezeli a program, így lehetővé teszi, hogy elérjük a célcsoportot, mégis teljes mértékben biztonságban vannak.
Miután létrehoztuk az egyéni célközönséget, elérhetővé válik a célzott hirdetés. Tehát innentől hirdethetünk kimondottan csak a listán szereplő ügyfelek számára, de ki is egészíthetjük azt.
Ez a funkció rendkívül hasznos lehet, hiszen különválogathatjuk azokat, akik például nemrégiben vásároltak, vagy látogatták a honlapot és nekik célzott üzeneteket küldhetünk így. A Facebook segítségül videót is készített az Egyéni célközönség becélzásához: https://www.facebook.com/help/341425252616329
Ha hasznos volt Számodra bejegyzésünk, oszd meg másokkal is! Köszönjük!
Ha pedig további tippeket is szeretnél a hirdetéskezelés, a Facebook vagy a többi közösségi média felület kapcsán, iratkozz fel hírlevelünkre vagy gyere el Facebook kisvállalkozói, Facebook hirdetési workshopunkra vagy tarts velünk Közösségi média kérdések és válaszok sorozatunkon!