Egyéni célközönség létrehozása a Facebook-on

Az Egyéni célközönségek funkció segítségével olyan emberekkel vehetjük fel a kapcsolatot, akik a vállalkozásunk vagy termékünk iránt már korábban is érdeklődést mutattak. Célközönséget létre lehet hozni ügyféllistából, webhely forgalma vagy mobilalkalmazás alapján is.

Az egyéni célközönség funkcióval elérhetjük jelenlegi és potenciális vevőinket, segíthet újra elköteleződnie a régi rajongóinknak. Például, használhatjuk az alkalmazást meghívni az embereket, hogy jöjjenek vissza az üzletbe, weboldalra vagy az alkalmazáshoz, vagy akár elküldhetjük ajánlatunkat, megköszönhetjük nekik hűségüket.

A kezdéshez csak feltölteni egy listát az ügyfeleink elérhetőségéről legyen szó e-mail címekről vagy telefonszámokról. A rendszer ezután létrehoz egy egyéni közönséget – akik elérhetőek innentől a Facebookon. A feltöltés után a Facebook egy kivonatot készít információkról, ezáltal mindenki számára olvashatatlanná válik. A listában szereplő neveket, adatokat teljesen névtelenül kezeli a program, így lehetővé teszi, hogy elérjük a célcsoportot, mégis teljes mértékben biztonságban vannak.

Miután létrehoztuk az egyéni célközönséget, elérhetővé válik a célzott hirdetés. Tehát innentől hirdethetünk kimondottan csak a listán szereplő ügyfelek számára, de ki is egészíthetjük azt.

Ez a funkció rendkívül hasznos lehet, hiszen különválogathatjuk azokat, akik például nemrégiben vásároltak, vagy látogatták a honlapot és nekik célzott üzeneteket küldhetünk így. A Facebook segítségül videót is készített az Egyéni célközönség becélzásához: https://www.facebook.com/help/341425252616329

Ha hasznos volt Számodra bejegyzésünk, oszd meg másokkal is! Köszönjük!

Ha pedig további tippeket is szeretnél a hirdetéskezelés, a Facebook vagy a többi közösségi média felület kapcsán, iratkozz fel hírlevelünkre vagy gyere el Facebook kisvállalkozói, Facebook hirdetési workshopunkra vagy tarts velünk Közösségi média kérdések és válaszok sorozatunkon!

Tovább a blogra »