Ez nagyon fontos, ha saját üzletágunkban vezető szerepet szeretnénk betölteni, lássák a rajongók, hogy mindig naprakészek vagyunk.
Az elköteleződési mutató kulcsfontosságú a közösségi oldalakon, különösen a Facebookon. Az interakciók növelése nem csak az aktivitást növeli, hanem a bejegyzések elérését is, tehát egyre többen is fogják látni azokat.
Ha nem ellenőrizzük az értesítéseket, lehet, hogy éppen egy vásárlást bukunk el. Ha nem vesszük észre, hogy kérdést tettek fel és sokáig megválaszolatlanul hagyjuk, azzal lehet, hogy nem csak a kérdező rajongót veszítjük el, hanem azokat is, akik látják azt és megrendül bennünk a bizalma.
Ezek ugyebár nyilvánosak, így a minket és a céget még kevésbé ismerő rajongók is nagyobb bizalommal fordulnak hozzánk, ha látják a pozitív értékeléseket.
A nagyobb elérés és elköteleződés érdekében mindenképpen érdemes fotókat és videókat használni a bejegyzésekben. Statisztikai adatok alapján azok bejegyzések, ahol valami képi vagy videó anyagot is használtak, 50%-al népszerűbb lett a rajongók körében.
Néhány potenciális ügyfél megbízhatóbbnak találja az e-mailt, mint a Facebookon való kommunikációt, tehát ne felejtsük el időnként ellenőrizni e-mailjeinket, ne ez miatt bukjunk el egy új ügyfélt.
A Facebook nem csak közösségi oldalként használható, hanem keresőként is funkcionálhat. Érdemes lehet rákeresni a hasonló cégekre, akár leellenőrizni a potenciális versenytársakat, vagy új üzleti partnert keresni.
Írsz céges blogot? Akkor azt mindenképpen érdemes megosztani a Facebookon is! Így a rajongók jól tájékozottak és naprakészek lesznek a vállalattal kapcsolatban. Az új és releváns információk növelik a látogatottságot és későbbiekben az értékesítést is.
Fontos, hogy a rajongók lássák, aktívak vagyunk az oldalon. A Facebook felhasználók 85%-a elvárja a napi szintű kommunikációt.
10. Mindig jelöljük meg a felhasználókat @-al!
Ha egy bejegyzésben megemlítünk egy bizonyos ügyfelet, vagy céget, fontos, hogy használjuk a megjelölést, vagyis a @-t a neve előtt. Így biztosak lehetünk benne, hogy üzenetünk elér a célközönséghez.
Te okosan használod a vállalati Facebook oldalt?
Ha tudunk ebben segíteni, tarts velünk 4+5 alkalomból álló workshop-sorozatunkon vagy rövid Facebook tréningjeinken Budapesten és/vagy Veszprémben!