
Ahhoz, hogy ezt könnyebben megértsük, a Survey Monkey elvégzett egy kutatást, amelyben 1000 fő vett részt, akik használnak legalább 1 közösségi felületet. A felmérés szerint átlagosan a felhasználók közel 64 %-a adományozott legalább 100 dollárt jótékonysági célokra az elmúlt évben, és mindössze csak 6,5% nem adott semmilyen pénzt. A megkérdezettek 51 %-a először a közösségi oldalakon hall egy-egy jótékonysági megmozdulásról.
Magyarországon, ha nem is ekkora mértékű a jótékonyság, de kicsiben nálunk is létezik a dolog. Itt van például a Hősök Tere – Az vagy, amit teszel! oldal is.
A kezdeményezés lényege, hogy hétköznapi hőssé válhasson az utca embere is és megválthatja akár a világot is néhány egyszerű jócselekedettel és odafigyeléssel. A szervezet elindít minket az úton, hogy egyre több ember, egyre többször tegyen másokért.
Te mikor tettél valami jót a közösségért?


Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: