2014 rengeteg változást hozott a marketingben, különösen a tartalommarketing (olyan marketingtechnika, ami a célcsoport számára készített értékes tartalom terjesztésével hatni kíván azok viselkedésére, úgy, hogy minden érintett fél jól járjon) terén. 2015-ben további változásokra számíthatunk, amik elkerülhetetlenek. De vajon mik lesznek ezek? Továbbra is a tartalommarketing fog fejlődni és a középpontban maradni? Vagy valami már lép majd a helyébe?
Vajon a közösségi média szerepe továbbra is olyan jelentős lesz, mint 2014-ben?
A lényeg: fejlődni, vagy elbukni!
Ha ismerjük a trendeket, mindig tarthatjuk a tempót, vagy akár egy lépéssel előrébb is járhatunk a versenytársaknál. Természetesen senki nem láthatja előre a jövőt, így nem tudunk mindenre felkészülni, de a Wheelhouse Advisors folyamatosan gyűjti az adatokat, amik alapján tud jósolni a következő évre vonatkozóan.
Az általuk készített infógrafikából kiderül többek között:
… hogy továbbra is előtérbe kell helyezni a tartalommarketinget, mert a jelentősége tovább nőhet
… ugyanakkor szerintük növekedni fog az alacsony minőség tartalmak száma is, amik egyáltalán nem vagy csak nagyon kevés értékkel rendelkeznek.
… valószínűleg még több vállalat fog videókat használni, amelyekben használati utasítás, vagy egyéb magyarázatok szerepelnek
… növekedés jósolható a start-up szoftverek felvásárlásában
… erősödhet az online hirdetések száma és minősége.
Te milyen egyéb jelenségeket, eseményeket tippelsz 2015-re? Nézd meg az infografikát itt:
Ha szeretnéd a legfelkészültebben köszönteni 2015-öt, tarts velünk 4+5 alkalomból álló workshop-sorozatunkon vagy rövid Facebook tréningjeinken Budapesten és/vagy Veszprémben!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: