Íme, 3 példa, hogy a vállalatok a piacon a helyes stratégiával hogyan is elérhetik céljaikat.
Elköteleződés növelése különböző közönségeknél:
A Container Store egy tároló és rendező áruház több mint 10.000 termékkel. Szinte mindenhol van boltja az Egyesült Államokban. Ahhoz, hogy elérjék fogyasztóik eltérő igényeit és érdekeit, a Container Store több Pinterest táblát is létrehozott, hogy kiszolgálja a különböző célcsoportjait, mint a főiskolai hallgatókat, az utazókat, vagy éppen a tanárok. Ezen kívül a cég is együttműködik a nagyobb Pinterest közösséggel és lépést tart a legújabb tárolással kapcsolatos trendekkel, amelyeket megoszt felhasználóival.
Tipp:
Hozzunk létre 3 táblát megcélozva célcsoportokat! Töltsük meg ezeket a táblákat minél több inspiráló és érdekes pinnel, amelyek érdekesek lehetnek az adott célközönség számára! Például egy kozmetikai cégnek érdemes lehet külön táblát létrehozni a parfümöknek, egy másikat a sminkekéssel kapcsolatos szereknek és egy harmadikat az egyéb higiéniai termékeknek.
Forgalom növelése a honlapon
Allrecipes egy élelmiszer márka, körülbelül 30 millió követővel, akik felfedezik, és megosztják a mindennapi inspirációikat. A cég hozzáadta a Pin gombot a honlaphoz, 50.000 receptet megosztott Pinteresten, ami 139 millió megtekintést jelentett az Allrecipes.com-nap a Pinteresten. Mivel minden Pin visszamutatott az Allrecipes.com weboldalra, a márka drámai növekedést ért el a közösségi oldalon.
Tipp:
Adjuk hozzá a „Pin It” gombot a honlap oldalain, hogy megkönnyítsük ezzel az ügyfelek számára, hogy megosszák a cikkeket, termékeket és szolgáltatásokat Pinteresten, ezzel is még nagyobb forgalmat generálva a Pinteresten, ami visszavezeti a felhasználókat a honlapra.
Növelni az eladást
Artifact Uprising egy denveri székhelyű cég, ami fotókidolgozással foglalkozik. Miután az egyik Pinteresten megosztott fotóalbumról írt egy népszerű blogger, az oldalt több, mint 48.000 felhasználó árasztotta el alig egy hét alatt. Így történt, hogy egy pincében működő kis start-up 18 hónap alatt több millió dolláros vállalattá nőtte ki magát. A cég mindig igényes és látványos képeket használ az oldalon való népszerűsítéshez. Ehhez persze érdemes a hátsó statisztikákat is figyelni, hogy mely tartalmak futnak jobban az oldalon.
Tipp:
Használjunk igényes képeket! Figyeljük a hátsó statisztikákat!
Melyiket fogod alkalmazni először?