Az e-mail marketing bizony nem egyszerű. Rengeteg időt töltesz vele, elkészíted a megfelelő tervet, van egy nagyszerű designod, jó ajánlataid… mégsem iratkoznak fel a hírlevélre. Mi lehet a gond?
Nézzünk meg 3 gyakori hibát, ami segíthet az e-mail marketing megértésében.
- Nem kértük őket, hogy iratkozzanak fel
A legegyszerűbb és leginkább figyelmen kívül hagyott megoldás erre a problémára, ha egyszerűen megkérjük őket a feliratkozásra. Nem elég csak a honlapra feltenni a „Feliratkozás” gombot. Számos közösségi felületen hirdethetjük a hírlevelekre való feliratkozást.
- Nem adunk okot a feliratkozásra
Néha csak kérni nem elég a feliratkozáshoz. Mivel rengeteg ember kap felkérést a feliratkozásra, ezért valamivel ki kell tűnni a tömegből. Ezt pedig a minőségi tartalommal érhetjük el.
- Nincs megfelelő közönségünk
Ha még teljesen új vagy a piacon, nem érdemes azonnal e-mail marketinggel kezdened, mert még az emberek nem tudják, hogy bízhatnak még benned. Először ilyenkor érdemes a közösségi oldalakon hirdetéseket indítani, majd mikor kialakítottunk egy biztos közönségbázist, azután jöhetnek az e-mailek.
4. Nem dobtunk be “csalit“
A hírlevél feliratkozást ösztönözni kell. Letölthető hanganyagot, e-book-ot, ellenőrző listát vagy egyszerűen kupont/kedvezményt is adhatunk hírlevélre feliratkozásért cserébe.
5. Nem háláltuk meg alkalmi kedvességgel a korábbi feliratkozásokat
A szájreklámnál nincs jobb marketing módszer még napjainkban sem. Ha alkalmi jelleggel – például karácsony alkalmával tudsz valamilyen köszönet ajánlatot vagy ajándékot nyújtani hírlevél olvasóidnak, amik számukra is érdekesek, biztosan továbbadják hírleveled hírét.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: