Hogyan szerezz követőket hírleveledhez?

Az e-mail marketing bizony nem egyszerű. Rengeteg időt töltesz vele, elkészíted a megfelelő tervet, van egy nagyszerű designod, jó ajánlataid… mégsem iratkoznak fel a hírlevélre. Mi lehet a gond?

Nézzünk meg 3 gyakori hibát, ami segíthet az e-mail marketing megértésében.

  1. Nem kértük őket, hogy iratkozzanak fel

A legegyszerűbb és leginkább figyelmen kívül hagyott megoldás erre a problémára, ha egyszerűen megkérjük őket a feliratkozásra. Nem elég csak a honlapra feltenni a „Feliratkozás” gombot. Számos közösségi felületen hirdethetjük a hírlevelekre való feliratkozást.

  1. Nem adunk okot a feliratkozásra

Néha csak kérni nem elég a feliratkozáshoz. Mivel rengeteg ember kap felkérést a feliratkozásra, ezért valamivel ki kell tűnni a tömegből. Ezt pedig a minőségi tartalommal érhetjük el.

  1. Nincs megfelelő közönségünk

Ha még teljesen új vagy a piacon, nem érdemes azonnal e-mail marketinggel kezdened, mert még az emberek nem tudják, hogy bízhatnak még benned. Először ilyenkor érdemes a közösségi oldalakon hirdetéseket indítani, majd mikor kialakítottunk egy biztos közönségbázist, azután jöhetnek az e-mailek.

 4. Nem dobtunk be “csalit

A hírlevél feliratkozást ösztönözni kell. Letölthető hanganyagot, e-book-ot, ellenőrző listát vagy egyszerűen kupont/kedvezményt is adhatunk hírlevélre feliratkozásért cserébe.

5. Nem háláltuk meg alkalmi kedvességgel a korábbi feliratkozásokat

A szájreklámnál nincs jobb marketing módszer még napjainkban sem. Ha alkalmi jelleggel – például karácsony alkalmával tudsz valamilyen köszönet ajánlatot vagy ajándékot nyújtani hírlevél olvasóidnak, amik számukra is érdekesek, biztosan továbbadják hírleveled hírét.

Apropó! A mi hírlevelünkre feliratkoztál már? Ha nem, most érdemes megtenned, mert 2 héten belül karácsonyi ajándékunk fog lapulni a levélben!

Címkék: , , , , , ,
Tovább a blogra »