Folytatódjon tehát a tízes lista!
Bármelyik kisvállalkozás örülne, ha annyi követője lenne, mint egyes sztároknak, de valószínűleg célravezetőbb a kisebb, de megbízhatóbb rajongói tábor ebben az esetben, hiszen nagyobb a valószínűsége, hogy bevételt fognak termelni. Nem is szükséges, hogy napi 10szer csiripeljünk, mint a sztárok, ha nincs igazából mondanivalónk.
Senki nem akar olyan oldalról vásárolni, ahol nincs leírás és kép. Az embereknek kell, hogy megbízhatóságot sugalljon az profil. Fordítsunk időt a leírás megírására és a szimpátiát keltő kép kiválasztására. Ne felejtsük a megfelelő kulcsszavak használatát sem!
A vállalati Facebook oldalakat szerencsére nem úgy kell kezelni, mint a saját profilunkat (főleg, ha tinilányok vagyunk, akik napi 25 szelfit osztanak meg magukról). Itt a kevesebb néha több. Sőt, a Facebook algoritmusa egy idő után szabályozza azokat, akik túl sokat posztolnak és egyre kevesebb lesz a megjelenések száma a hírfolyamokban.
Azért itt nem egy Spielberg-szintű videóra kell gondolni. Ezek nem igényelnek drága berendezéseket és komoly programokat. Vannak már egész ügyes ingyenes videószerkesztő programok is, amikkel elkészíthetjük saját 1-2 perces videónkat is.
10. mítosz: A személyes márka nem működik
Nehéz szétválasztani a magánszemélyt az üzlettől, de nem is feltétlenül kell. A felhasználók jobban kötődnek a húsvér emberekhez. Adhatunk nyugodtan tanácsokat, tippeket a termékeink/szolgáltatásainkkal kapcsolatban, ezzel még elkötelezettebbé válhatnak a márka iránt.
Reméljük, hogy ezeknek a mítoszoknak a lerombolásával még sikeresebben kezdhetjük a 2015-ös évet! Ha a tévhitek ellen szeretnél tenni és konkrét, mellébeszélés nélküli információkat szeretnél kapni, kattints ide!