Szerinted is felesleges időtöltés a közösségi média?

Előfordult már, hogy elgondolkodtál azon, hogy megéri-e neked és vállalatodnak a közösségi média marketing használata? Vajon mindenképpen megéri jelen lenni, még akkor is, ha éppen a statisztikák nem ezt mutatják? A válasz: IGEN!

Lehet, hogy újra kell gondolni az egész vállalati stratégiát, hogy változásokat érjünk el pozitív irányba, de a lényeg: hogy nem szabad megállni még a „karbantartás” miatt sem!

De mi lehet a rossz statisztikai mutatók oka?

Ha még mindig nem vagy benne biztos, hogy továbbra is helyed van a közösségi médiában, akkor csak abba gondolj bele, ha a rajongóid nem is aktívak állandóan, attól még látnak téged és a vállalatodat… Ezen kívül az aktív felhasználóid nem feltétlenül a legnagyobb vásárlóid, de ők segíthetnek hozzá további ügyfelekhez a későbbiekben az aktivitásukkal. Az ügyfelek pedig elvárják, hogy egy-egy vállalat több felületen is legyen jelen egyszerre és osszon meg velük információkat, újdonságokat és foglalkozzon velük, kérdéseikkel, panaszaikkal.

Ráadásul az ügyfelek akkor is fent vannak a közösségi média felületeken és elmondják – barátaiknak – véleményüket, ha Te nem vagy jelen. Ha pedig nem is látod a véleményeket, hogyan tudnád orvosolni az újra- és újra felmerülő kérdéseket, problémákat?

 

Címkék: , , ,
Tovább a blogra »