Bejegyzésének lényege, hogy az ingyenes bejegyzésekkel csak az oldal kedvelőinek töredékét tudja elérni, az ennél hatékonyabb eléréshez pedig fizetni kell. Az eredeti poszt itt található: link.
Természetesen ez igaz, tényleg nem látja mindenki a nekik szánt bejegyzéseket, de ha egy kicsit belegondolunk a saját Facebook profilunkba, hogy hány oldalt is lájkoltunk és ha azoknak az összes bejegyzését látnánk, akkor végeláthatatlan információt kapnánk egyszerre, amiket nem tudnánk feldolgozni. És bár való igaz, hogy a Facebookon fizetni kell a nagyobb elérés érdekében, de még mindig ez a közösségi felület számít a legköltséghatékonyabbnak.
Gombos Zsolt, az Online Marketing Akadémia egyik alapítója, trénere és Facebook-szakértő is úgy érezte, hogy nem mehet el szó nélkül Norbi levele mellett, ezért ő is nyílt levélben válaszolt erre a bejegyzésre. Szerint Norbi bejegyzése mindenképpen szerencsétlen lépés volt, akár komolyan gondolta azt, akár nem. Ha nem gondolta komolyan, akkor azért nem volt jó lépés, mert ezzel megtévesztette saját rajongóit, ha pedig tényleg komolynak szánta, akkor viszont ebből kiderül, hogy mennyire nincs tisztában a Facebook használatával.
(Gombos Zsolt levele: link)
Fontos kiemelni, hogy Norbi Facebook oldala az egyik legtöbb követővel rendelkező, legjobban menedzselt üzleti oldal Magyarországon. Lehet, hogy ez is csak egy ügyes marketingfogás lenne?