Nemrég Bradley Horowitz jelentette be, hogy a Google Photos és a Google Stream termékek felelősének nevezték ki, ami pedig egy biztos jele annak, hogy ez a 2 alkalmazás is kiválik a Google+-ból. Ezek után, pedig lássuk be, nem sok minden marad a felületen, hiszen ősszel már a Hangouts alkalmazás is kivált a felületből.
A Google+ abban reménykedik, hogy a felület megmarad a hirdetések számára? Eléggé valószínűtlennek tűnik az ötlet, hiszen a közösség nélkül kiknek szólnának a hirdetések?
Az már biztos, hogy a Google+ soha nem fog akkora figyelmet kapni a felhasználóktól, mint a Facebook, viszont hirdetés szempontjából továbbra is exponenciálisan nagyobb és jövedelmezőbb.
A Google sok dologba belekóstol, kísérletezik, de hosszú távon csak azt tartja meg és szánja rá az erőforrást, amire valós felhasználói igény mutatkozik. A Google+ viszont egyedi esetnek számít, hiszen a közösségi média szerepe rendkívül jelentős, így továbbra is akarnak maguknak egy szeletet a képzeletbeli tortából. De vajon megéri a sok erőfeszítést?