A csatorna céljai:
A csatorna kezdetén a videók feltöltése teljesen rendszertelen volt. Volt, amikor egy nap több videó is felkerült egyszerre, de olyan is, hogy 18 hónapig semmi. Ezekben az években a csatornának összesen 50 000 feliratkozója volt, ami nem rossz, de a mostani számokhoz képest elenyésző.
A csapat úgy döntött, hogy kissé interaktívabbá varázsolják a csatornát és jobban bevonják rajongókat a showkba. Ennek érdekében feltöltöttek egy teljesen interaktív videót, amiben akár meg is pofozhatjuk a sztárséfet. Mondani sem kell, a videónak hatalmas sikere volt…
Ezen kívül készültek még olyan videók, amiben a sztárszakács másik youtube-videóssal lép fel, amiben parodizál másokat, de még olyan is, amiben „emberrablás áldozatává” válik.
Bővítették a csapatot más tehetséges séfekkel is, akiknek mind megvolt a saját csatornájuk, viszont mindegyik a Food Tube csatornába volt beágyazva. Ezzel nőtt a videók feltöltésének gyakorisága is.
Annak ellenére, hogy a Food Tube csapata nőtt, mégis Jamie Olverre voltak elsősorban kíváncsiak a rajongók. Ezért megalkották a „Mit eszik ma Jamie Oliver?” rovatot. A lényege, hogy a sztárséf felvette saját hétköznapjait, amit továbbküldött csapatának, akik minimális szerkesztés után azonnal feltöltötték a csatornára. A videóknak minimális volt a költségük, viszont annál sikeresebbek voltak.
Ha neki sikerült, Neked is sikerülhet! Sose feledd, a nagyok is kicsiben kezdték, csak éltek a kínálkozó lehetőségekkel. 😉