1.300.000 Youtube-feliratkozója van Jamie Olivernek!

Több, mint 1.300 000 feliratkozóval Jamie Oliver Food Tube nevű YouTube csatornája az egyik legnépszerűbb gasztrocsatornának számít. De nem volt ez mindig így. A csatorna népszerűsége és a látogatottság éveken keresztül stagnált, annak ellenére, hogy a séf már közszereplő volt. A csatorna drámai változást akart elérni, ezért megvizsgálta az eddig stratégiáját és változtatott azon. Kitűzték céljaikat, annak elérése érdekében pedig a megfelelő tervet dolgozták ki.

A csatorna céljai:

A csatorna kezdetén a videók feltöltése teljesen rendszertelen volt. Volt, amikor egy nap több videó is felkerült egyszerre, de olyan is, hogy 18 hónapig semmi. Ezekben az években a csatornának összesen 50 000 feliratkozója volt, ami nem rossz, de a mostani számokhoz képest elenyésző.

Jamie Oliver Youtube-csatornája stratégiájának 3 alappillére volt:

A csapat úgy döntött, hogy kissé interaktívabbá varázsolják a csatornát és jobban bevonják rajongókat a showkba. Ennek érdekében feltöltöttek egy teljesen interaktív videót, amiben akár meg is pofozhatjuk a sztárséfet. Mondani sem kell, a videónak hatalmas sikere volt…

Ezen kívül készültek még olyan videók, amiben a sztárszakács másik youtube-videóssal lép fel, amiben parodizál másokat, de még olyan is, amiben „emberrablás áldozatává” válik.

Bővítették a csapatot más tehetséges séfekkel is, akiknek mind megvolt a saját csatornájuk, viszont mindegyik a Food Tube csatornába volt beágyazva. Ezzel nőtt a videók feltöltésének gyakorisága is.

Annak ellenére, hogy a Food Tube csapata nőtt, mégis Jamie Olverre voltak elsősorban kíváncsiak a rajongók. Ezért megalkották a „Mit eszik ma Jamie Oliver?” rovatot. A lényege, hogy a sztárséf felvette saját hétköznapjait, amit továbbküldött csapatának, akik minimális szerkesztés után azonnal feltöltötték a csatornára. A videóknak minimális volt a költségük, viszont annál sikeresebbek voltak.

A változtatások eredményei Jamie Oliver Youtube csatornáján:

Ha neki sikerült, Neked is sikerülhet! Sose feledd, a nagyok is kicsiben kezdték, csak éltek a kínálkozó lehetőségekkel. 😉

Tovább a blogra »