Ha van egy jó honlapunk, sajnos az még nem elég, meg is kell, hogy találják az ügyfelek honlapunkat. De hogyan?
- Küldjünk ki hírlevelet a megújult honlapunkról, s kérjük meg olvasóinkat, hogy látogassák meg az oldalt.
- SEO! Használjunk kulcsszavakat a honlapunknál! Ezeket a kulcsszavakat használjuk a címeknél és a meta leírásoknál is! Arra azért figyeljünk, hogy csak releváns, szavakat használjunk.
- Frissítsük a honlap tartalmát! A Google Pingvin algoritmusa azokat az oldalakat veszi előre a keresőben, akik folyamatosan megújuló tartalmakat produkálnak. Ehhez ideális lehet például egy beépített blog 😉
- A hírlevélben, vagy egyéb e-mailben az aláírásunk alatt jelenjen meg a honlapunk címe is. Ez is plusz kattintásokat eredményezhet.
- Legyen szó akármilyen online vagy offline rendezvényről, ahol előadóként veszünk részt, prezentációnkba beszúrhatjuk honlapunk elérhetőségét is.
- Jutalmazzuk felhasználóinkat egyéni tartalmakkal, amiket csak honlapunkon érhetnek el. Ez jó alkalom arra is, hogy feliratkozzanak hírlevelünkre 😉
- Használjuk a Facebook legújabb frissítését, a Call-to-action gombot! A Facebook oldalunk borítóképén megjelenő gombbal közvetlenül a honlapra vezethetjük a látogatókat.
- Mérjük a látogatók viselkedését! A Google Analytics segítségével mérhető, hogy mekkora a forgalom honlapunkon, az emberek mennyi időt töltenek oldalunkon, és hogy konkrétan milyen lapokat néztek meg.
Webforgalomra fel!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: