Hogyan tereljünk forgalmat weblapunkra?

Ha van egy jó honlapunk, sajnos az még nem elég, meg is kell, hogy találják az ügyfelek honlapunkat. De hogyan?

  1. Küldjünk ki hírlevelet a megújult honlapunkról, s kérjük meg olvasóinkat, hogy látogassák meg az oldalt.
  2. SEO! Használjunk kulcsszavakat a honlapunknál! Ezeket a kulcsszavakat használjuk a címeknél és a meta leírásoknál is! Arra azért figyeljünk, hogy csak releváns, szavakat használjunk.
  3. Frissítsük a honlap tartalmát! A Google Pingvin algoritmusa azokat az oldalakat veszi előre a keresőben, akik folyamatosan megújuló tartalmakat produkálnak. Ehhez ideális lehet például egy beépített blog 😉
  4. A hírlevélben, vagy egyéb e-mailben az aláírásunk alatt jelenjen meg a honlapunk címe is. Ez is plusz kattintásokat eredményezhet.
  5. Legyen szó akármilyen online vagy offline rendezvényről, ahol előadóként veszünk részt, prezentációnkba beszúrhatjuk honlapunk elérhetőségét is.
  6. Jutalmazzuk felhasználóinkat egyéni tartalmakkal, amiket csak honlapunkon érhetnek el. Ez jó alkalom arra is, hogy feliratkozzanak hírlevelünkre 😉
  7. Használjuk a Facebook legújabb frissítését, a Call-to-action gombot! A Facebook oldalunk borítóképén megjelenő gombbal közvetlenül a honlapra vezethetjük a látogatókat.
  8. Mérjük a látogatók viselkedését! A Google Analytics segítségével mérhető, hogy mekkora a forgalom honlapunkon, az emberek mennyi időt töltenek oldalunkon, és hogy konkrétan milyen lapokat néztek meg.

Webforgalomra fel!

Tovább a blogra »