Nemrégen mutatta be a Facebook a 3 új termékét a marketingesek számára:
- a Blueprint, ami elsősorban az ügynökségeknek, nagyvállalatoknak nyújt segítséget,
- a Learn How, ami a kisvállalkozások munkáját segíti,
- és a Cheat Sheet, amely egy segédanyag a hirdetésekhez.
A Blueprint 35 online tananyagot ajánl fel, amely átvesz a vállalati oldal készítésétől egészen a hirdetések targetálásáig minden lényeges lépést. A kurzus egyetlen bökkenője az elengedhetetlen nyelvtudás, ugyanis csak angol nyelven érhető el. A tananyagok között vannak oktató videók, és az egyes témakörök végén találhatunk ellenőrző kérdéseket is. Ha pedig végzünk egy-egy témakörrel, arról kapunk egy saját névvel ellátott „oklevelet” is.
A Learn How elsősorban a kisvállalkozóknak nyújt segédanyagot 14 nyelven. A tananyagban videók, képes illusztrációk, cikkek és gyakori kérdésekre adott válaszok szerepelnek. Legfőképpen az oldalkezelésre és a hirdetésekre összpontosít.
4 témát foglal magába:
- Facebook oldal
- Hirdetések működése
- Hirdetések létrehozása
- Eredmények mérése
Végül a Cheat Sheet, ami egy úgynevezett puska a marketingesek számára. A tippek a tökéletes hirdetés megalkotásában segítenek. Olyanokat olvashatunk benne, mint például:
- A kép és a szöveg legyen összhangban!
- Csak 1 call-to-actiont használj!
- Mondanivalód legyen rövid és tömör!
- Adj meg határidőt a bejegyzésben!
- Említs árat!
Szerinted melyik a leghasznosabb a 3 oktatóanyag közül?
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: