Közösségi média mindenkinek

Tanulj együtt a Facebook-kal! Leckék közvetlenül Zuckerberg csapatától!

11057181_868951476476736_830129493_nNemrégen mutatta be a Facebook a 3 új termékét a marketingesek számára:

  • a Blueprint, ami elsősorban az ügynökségeknek, nagyvállalatoknak nyújt segítséget,
  • a Learn How, ami a kisvállalkozások munkáját segíti,
  • és a Cheat Sheet, amely egy segédanyag a hirdetésekhez.

A Blueprint 35 online tananyagot ajánl fel, amely átvesz a vállalati oldal készítésétől egészen a hirdetések targetálásáig minden lényeges lépést. A kurzus egyetlen bökkenője az elengedhetetlen nyelvtudás, ugyanis csak angol nyelven érhető el. A tananyagok között vannak oktató videók, és az egyes témakörök végén találhatunk ellenőrző kérdéseket is. Ha pedig végzünk egy-egy témakörrel, arról kapunk egy saját névvel ellátott „oklevelet” is.

A Learn How elsősorban a kisvállalkozóknak nyújt segédanyagot 14 nyelven. A tananyagban videók, képes illusztrációk, cikkek és gyakori kérdésekre adott válaszok szerepelnek. Legfőképpen az oldalkezelésre és a hirdetésekre összpontosít.

4 témát foglal magába:

  • Facebook oldal
  • Hirdetések működése
  • Hirdetések létrehozása
  • Eredmények mérése

Végül a Cheat Sheet, ami egy úgynevezett puska a marketingesek számára. A tippek a tökéletes hirdetés megalkotásában segítenek. Olyanokat olvashatunk benne, mint például:

  • A kép és a szöveg legyen összhangban!
  • Csak 1 call-to-actiont használj!
  • Mondanivalód legyen rövid és tömör!
  • Adj meg határidőt a bejegyzésben!
  • Említs árat!

Szerinted melyik a leghasznosabb a 3 oktatóanyag közül?

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!