Marketing szempontjából fontos, hogy felkerüljünk a térképre. Nem csak átvitt értelemben, de szó szerint is. Ebben az elsődleges segítségünk a Google Local, amely a Google My Business oldal része többek között a Google+-al, a Google Analytics-el és az AdWords-el.
Ellenőrzött céges adatainkat megjeleníthetjük a Google Térképen, így segíthetjük ügyfeleinket, hogy könnyen odataláljanak vállalkozásunkhoz. Mindez ráadásul ingyenes! Ne dőlj be a csalóknak, akik 30-35.000,- Forintért kínálják mindezt!
Nézzük meg a lépéseket egyenként:
-
Lépjünk a Google My Business oldalra!
A felület magyarul „Google Cégem” néven ismert, lényege, hogy vállalkozásunk adatait megjeleníti a Google Keresésben, a Google Térképen és a Google+-on, így ügyfeleink mindig megtalálhatnak könnyedén.
-
Kattintsunk a „Csatlakozás a Google-hoz” fülre!
Itt adhatjuk meg a vállalkozásunk nevét. Ha már egy régóta létező céget szeretnénk feltenni a térképre, akkor valószínűleg elég, ha csak kiválasztjuk a listából, ha viszont egy új vállalkozásról beszélünk, akkor azt hozzá kell adni a listához.
TIPP: A címet pontosan úgy érdemes megjeleníteni, ahogyan az honlapunkon, vagy egyéb felületeken is szerepel (pl.: utca vagy u.) Minél több adatot adunk meg, annál jobban tudja a Google kategorizálni a céget és pontosítani a keresést. A kategória kiválasztása kiemelten fontos, mivel lényegében ez alapján osztályozza a Google cégünket, hogy milyen típusú kereséseknél listázza ki.
-
Cégünk ellenőrzése
A Google szeretné ellenőrizni, hogy a cég valóban ott van, ahol azt mi megadtuk a térképen, emiatt általában 1-2 hét elteltével küldenek egy levelet postai úton a benne található ellenőrző kóddal, aminek következő lépésében:
-
Erősítsük meg a kóddal a cég tartózkodási helyét a GoogleMaps-en!
A Te céged felkerült már a térképre?
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: