A Facebook tavaly mutatta be a Facebook Audience Network (FAN) nevű hirdetési rendszerét, amellyel a hirdetők nemcsak a közösségi oldal felületén helyezhetnek el reklámokat, hanem akár harmadik fél által fejlesztett mobilalkalmazásokban is.
Az Audience Network hirdetések segítettek az amerikai haditengerészetnek növelni kampányuk sikerességét 33%-kal. A Rosetta Stone nyelvstúdió program a FAN hirdetésekkel a mobil alkalmazásuk kattintásokra jutó költsége csökkent 40%-kal, és a vásárlások száma is 30%-kal magasabb volt, mint más hirdetésekkel.
De persze ez a módszer sem tökéletes még, itt is akad még fejlesztenivaló. Ezt pedig meg is teszik. A fejlesztő kutatások során arra a következtetésre jutottak, hogy a natív hirdetésekben kell a továbbiakban gondolkodni.
A natív hirdetések olyan hirdetési megoldások, amelyek egy weboldalon, applikációban vagy más online kommunikációs felületen beépülnek az ott megjelenő tartalomba és a formai környezetbe és illeszkednek a témakörhöz, így ezek a hirdetések közvetlenül érik el a célcsoportjukat, akik az adott tartalom iránt érdeklődnek.
Ezért az Audience Network hirdetésekhez új elemeket rendeltek hozzá: a natív hirdetési sablonokat, a natív hirdetés irányítói felületet és a vízszintes görgetési lehetőséget.
Natív hirdetési sablonok
Ezzel az újítással a hirdetők beállíthatják a hirdetések méretét, a betűtípust, a háttérszínt, a gomb stílusát és egyéb formátumokat, amik növelhetik a felhasználói élményt.
Natív hirdetés irányítói felületet
Ezzel akár több ilyen hirdetést is tudunk irányítani és szemmel tartani egyszerre, hogy biztosak legyünk benne, hogy a legjobb hirdetés jut el a megfelelő személynek a megfelelő időben.
Vízszintes görgetési lehetőség
Erről nem kell sokat beszélnünk. A lényeg szintén, hogy növelje a hirdetés elkötelezettségét és maximalizálja a megjelenő hirdetések számát az alkalmazásokon belül.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: