A cégekben gyakran fogalmazódnak meg ugyanazok a kérdések Facebook-oldalukkal kapcsolatban. Mint ahogy az előző cikkben is, most is válaszolunk pár gyakori kérdésre.
Láthatom, hogy pontosan kik a rajongóim?
Az oldal adminjai, szerkesztői és moderátorai egyaránt láthatják a rajongókat. Viszont nem mindenkit, csupán azokat, akik nyilvánosan lájkolták az oldalt.
Kétféle módja van annak, hogy láthassuk rajongóinkat. Az egyik, hogy bejelentkezünk az oldalra és a jobb felső sarokban a kedvelések ábrára kattintunk. Itt kilistázza azokat a felhasználókat, akik legutóbb lájkolták az oldalt. Az „összes” gomb kattintásával a többi felhasználót is megjeleníti.
A másik módja, hogy saját fiókunkkal lépünk az oldalra és a jobb oldali panelben az oldalkedveléseket választjuk, majd azon belül az „Összes megtekintése” menüpontra kattintunk.
Láthatom, hogy ki jelentkeztek be az általam létrehozott helyre?
Sajnos nem. Sok ember kérte ezt a funkciót, de a Facebook még engedélyezte.
Küldhetek rajongóimnak privát üzenetet?
Ez csak akkor lehetséges, ha oldalunkon elérhető az üzenet funkció és az adott rajongó küld először üzenetet. Tehát igazából csak válaszüzenetet küldhetünk. Ezért érdemes például a nyereményjátékok nyerteseinek felhívni a figyelmét, hogy küldjenek oldalunkra privát üzenetet először, csak utána tudjuk felvenni velük a kapcsolatot.
Hogyan lehet engedélyezni az értékelések funkciót?
Az értékelés funkció (tehát az, hogy a felhasználók egy 5 csillagos skálán értékeljék szolgáltatásunkat) csak akkor érhető el, ha az oldal „Helyi vállalkozás vagy hely” kategóriában szerepel, és valós címmel rendelkezik. Ekkor ez alapértelmezettként megjelenik. Viszont azt is be lehet állítani, hogy ezek ne jelenjenek meg többet.
Nincs más dolgunk, mint az oldalunkon a „Névjegy” fület választani, majd ott az „Oldal adatai” kategóriában a címnél a módosítást választani. Itt a megadott címet egy térképen fogja jelezni az oldal. A térkép alatt pedig a jelölőnégyzettel ellátott szöveg: „Térkép, bejelentkezések és csillagos értékelések megjelenítése”.
Benned milyen kérdések merülnek fel a Facebook-oldaladdal kapcsolatban?
A sorozat folytatódik!
Addig is, ha kérdésed van, tarts velünk nem csupán a Facebook leggyakoribb kérdéseit feldolgozó kisvállalkozói sorozatunkon! Itt megtudhatod azt, hogyan kerülhetsz fel INGYENESen a GoogleMaps-ra, a LinkedIn-en hogyan érdemes kommunikálni, mi az a tartalommarketing, remarketing, retargeting és mindezt hogyan csináld! Kattints!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: