A teszt lényege, hogy néhány felhasználó megkapta azt a lehetőséget, hogy kiválaszthatják, melyik ismerősük és oldal összes bejegyzése jelenjen meg számukra a hírfolyamukon. A Facebook megerősítette ezt a hírt, de nem árultak el több információt a dologról, sem azt, hogy mikortól érhető el ez az opció.
Az utóbbi időben tény, hogy a Facebook változásai rendre nyirbálták a márkák Facebook oldalának elérését és már 2-6% közé zuhant. De vajon ez tényleg pozitív változásokat hozhat?
Rengeteg kérdés merül fel az újítással kapcsolatban: Mennyire fogják használni a felhasználók az új funkciót? Vajon Facebook oldalakat is választanak, hogy lássanak tőlük minden bejegyzést?
A hírportáloknak előnyt jelenthet, viszont a többi vállalati oldalnak meg kell dolgozniuk azért, hogy a felhasználók beválasszák őket a kedvencek közé. A változással tehát még fontosabbá válik, hogy a rajongóink szeressék a bejegyzéseinket és azonosulni tudjanak velük.
Ezt természetesen könnyebb mondani, mint megtenni… Ti mit gondoltok erről?