Ezért csökken a Facebook-on az elérés!

Már szinte mindenki tudja, hogy milyen alacsony az elérés Facebookon. 2013 óta 48%-ról lecsökkent átlagosan 6% alá. Ez elég brutális csökkenés, amit a céges oldalak igencsak meg is éreznek. A Facebook ugyanis az utóbbi időben, azt a játékot játssza, hogy „fizetsz, vagy kimaradsz a dobásból”.

De vajon mi lehet az oka ennek a drasztikus csökkenésnek? A Kissmetric által végzett kutatásból kiderülhet!

Az organikus elérés visszaesésének 2 fő oka lehet:

Az pedig, hogy miből áll a Facebook algoritmusa? Azt mondják olyan, mint a Google-é, senki sem tudja pontosan, de több mint 100 000 összetevőből áll. Ebből néhány:

A felhasználók viselkedése milyen mértékben befolyásolhatja a megjelenést a hírfolyamon?

Ha fel akarod tornászni az elérésedet komolyabb összegek nélkül, akkor érdemes bevetni pár trükköt, mint például, hogy tegyünk fel bátran személyesebb képeket és témákat, vagy posztoljunk a megszokott időpontokon kívül, esetleg kezdjük a bejegyzést egy figyelemfelkeltő kérdéssel.

Mutatjuk a Kissmetric infógrafikájában szereplő tippeket!

Tovább a blogra »