A Facebook oldalak privát üzenetek segítségével a cégek kényelmesen kapcsolatot teremthetnek a felhasználókkal, fogyasztókkal, így kérdezhetnek a termékről, a cégről és bármiről, ami érdekli őket. Sőt a közelmúltban elindított új funkciók, mint például a „mentett válaszok”, vagy a hirdetések call-to-action gombjai között megjelenő „üzenet küldése” gomb segítségével még könnyebbé válik a kommunikáció a cégek és az ügyfelek között.
Eddig az adminok csak válaszüzenetet tudtak küldeni a felhasználók kérdéseire privát üzenet formájában. A Facebook azt ígéri, hogy ez változni fog és hamarosan a kommentekre is könnyen válaszolhatunk privát üzenetben. Ha pedig egy-egy nyilvános hozzászólásra személyes üzenetben válaszol a cég, akkor az egy megjegyzésként feltűnik az adott komment alatt. Így mások is láthatják, hogy nem maradt megválaszolatlanul az adott hozzászólás.
Mivel a felhasználók elvárják a gyors választ üzeneteikre, ezért a Facebook is úgy döntött, hogy figyelembe veszi a válaszadási sebességet. Azokat a Facebook oldalakat, akik 90%-ban 5 percen belül válaszolnak, azokat egy jelvénnyel jutalmazza. Ez az elmúlt 7 nap üzeneteire adott válaszok sebessége alapján kapható.
Annak érdekében pedig, hogy az adminok gyorsabban reagálhassanak a bejövő üzenetekre, a Facebook létrehozta a „mentett válaszok” funkciót. A lényege, hogy a gyakran feltett kérdésekre megírhatunk egy sablonszöveget, amit elmentünk és a későbbiekben bármikor megtalálhatjuk a mentett üzenetek között. Ezzel is csak csökkenthetjük a válaszadási időnket. Természetesen van lehetőség módosítani is a mentett szöveget a küldés előtt.
Kezdd el bátran használni az új funkciókat és tedd személyesebbé oldalad kommunikációját és kényelmesebbé a saját dolgod! 😉
Szerinted melyik a leghasznosabb új funkció?
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: