A Facebook egy interaktív és tartalomközpontú mobilos hirdetést tesztel, mellyel a cégek olyan lehetőségekhez jutnak majd, mint a 360 fokos képek és az automatikusan induló videók használata a hirdetésekben.
A hirdetés úgy néz ki, mint egy Facebook poszt, de megnyitva egy teljes képernyős hirdetési ablak ugrik elő és úgy működik, mint egy mini változata a hirdető honlapjának, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók lapozhatnak több oldalnyi videó, kép és szöveg között.
Ez a fajta hirdetés nem teljesen új, hiszen valami hasonlót mutattak be még júniusban a Cannes-i Reklámfesztiválon is, bár azt még csak egy makettnek szánták.
A Facebook elsődleges célja ezzel, hogy a hirdetéseket teljes mértékben az ő felületükön oldják meg a hirdetők és el se kelljen kattintani már a közösségi oldalról. Ezzel az újítással elég jó esélyük van ennek a megvalósítására.
Bár ezeket a hirdetéseket még csak igen szűk körben tesztelik és csak néhány cég láthatta, de azért előbb-utóbb (inkább utóbb) elérhető lesz bármelyik hirdető számára is.