A LinkedIn segített egy olyan környezet megteremtésében, amely nem csak felhívja a figyelmüket a márkára, de be is vonja őket, kialakul egy elköteleződés is.
A felületen a hirdetések kimondottan az üzleti és IT szektor döntéshozóira irányult. Mindezek mellett átalakították a vállalat LinkedIn oldalát is, melyben így a „Make it Matter” kampány központi szerepet kapott. A kampány után pedig az új követőknek célzott hirdetéseket küldtek a nagyobb elköteleződés érdekében. „Egy minőségi rajongói tábort akartunk létrehozni. Ebben a LinkedInnel nem tud versenybe szállni másik közösségi oldal. Célzott hirdetéseket tudtunk küldeni egy-egy termékünkről vagy újításunkról a cégvezetőknek, vagy híreket azoknak a cégeknek, akik kevesebb, mint 500 dolgozóval rendelkeznek.” – magyarázza Corcoran.
Mindössze két hónap alatt a HP LinkedIn oldala 300 000 követővel nőtt és az ajánlások száma is 800 000-re növekedett, így 2012 októberében elérte a legnagyobb rajongói bázist a céges oldalak között. Nem mellesleg a HP LinkedIn oldalának követői 2,5-ször nagyobb valószínűséggel ajánlják a céget, mint akik nem követik az oldalt. És ez még csak a kezdet volt! Az alábbi infografika bemutatja a jelenlegi számokat: