Napjainkban minden vállalkozásnak érdemes fent lennie legalább Facebookon és esetleg LinkedInen is. De ezen kívül még rengeteg közösségi oldal létezik, mint például az Instagram, Pinterest, Twitter, vagy éppen a Google+ (ennek a közösségi oldalnak nem túl nagy a népszerűsége, de mivel mégiscsak a Google szüleménye, így erősíthetjük vele a SEO-t).
Te melyik felületeken vagy jelen?
Mindenképpen fontos, hogy megtaláljuk az egyensúlyt és nem szabad átbillennünk a passzív vagy a már bosszantóan aktív oldalra sem. Mutatunk néhány irányadó számot, hogy mennyi is a nagyjából ideális mennyiség:
Te milyen gyakran posztolsz?
Nézzük át a megírt szöveget és gondoljuk át a tartalmát a célközönség fejével is! Vajon figyelemfelkeltő? Természetesen a helyesírási hibákra és a helyes szóhasználatra is nagyon ügyeljünk! A csatolt kép vagy link pedig mindenképpen legyen jogilag tiszta és minőségi!
Át szoktad nézni a bejegyzéseidet?
Tipp: https://kozossegimedia.cafeblog.hu/2015/04/20/5-tipp-mielott-megosztanal/
Csak az igazán jó tartalmak kapnak sok like-ot, pint, retweetet, vagy bármilyen elismerést. Ha fentiek mindegyik gördülékenyen működik, de mégsem megy jól az oldal, akkor egy valami hiányozhat: a hirdetés. Ahhoz, hogy igazán sikeresek legyünk a közösségi oldalakon (különösen igaz ez a Facebookra) némi összeget rá kell áldoznunk. Ha pedig ez is megvan, akkor már csak a helyes kommunikációra kell ügyelnünk! Igyekezzünk válaszolni minden kérdésre és véleményre!
Szoktál hirdetni?
Tipp: https://kozossegimedia.cafeblog.hu/2015/03/05/hogyan-kezdj-hozza-a-facebook-hirdetesekhez/
Fontos, hogy tudjuk, mennyire sikeres egy-egy bejegyzés és hogy melyikeket szereti jobban a célközönségünk. Meg persze az is, hogy megérte-e a befektetett energia és költség. Ezt a ROI-val, vagyis a „return of investment” segítségével mérhetjük. A legjobb pedig, ha találunk egy megfelelő analitikai programot (akár a felület sajátját is). 😉
Milyen eszközzel méred a sikerességedet?
Tipp: https://kozossegimedia.cafeblog.hu/2015/05/11/igy-merd-sikereidet-a-kozossegi-media-feluleteken/
Ha a mutatószámokban elkel a segítség, keresd Közösségi média felületek mérésével foglalkozó könyvünket, ahol nem csak részletesen elmagyarázzuk, melyik mutató mit jelent, hanem esettanulmányok segítéségével bemutatjuk, hogyan lesz jobb a kommunikációd a mérőszámok figyelésével!
Ráadásul ha már elolvastad a cikkünket, most egyedi kedvezményes 2.200,- + szállítási költség áron is hozzájuthatsz, csak írd be a megrendeléshez: “2200+szállítás”.