Egyre okosabb a Facebook
Napjainkban már 2 millió aktív hirdető van jelen Facebookon, akik a cégüket akarják növelni a felület segítségével. A Call-to-action gomb segítségével buzdíthatjuk rajongóinkat a borítóképünkön is, hogy vegyék fel velünk a kapcsolatot valamilyen módon.
Nemrégiben bevezetett újítás a Hírfolyam beállítás, amivel a felhasználók előtérbe tudják helyezni a számukra értékesebb tartalmakat.
A következő újdonság pedig a profilképek ideiglenes cseréje. Első ránézésre haszontalannak tűnik, de kihasználhatjuk minden nagyobb esemény és ünnep idején, hogy automatikusan a témának megfelelőre váltja a profilunkat, majd az előre beállított időpontban vissza az eredetire.
A több termékes linkek pedig már az organikus posztoknál is működnek, így több képet is megjeleníthetünk egy linken belül, ami valószínűleg több kattintást hozhat. Sőt, hamarosan ugyanez videókkal is megvalósítható.
A Pinterest meghirdetett pinjei szárnyalnak
Nem érdemes csak a Facebookban gondolkodni, hiszen lehet, hogy néhány felület sokkal jobban igazodik az elvárásainkhoz. Itt van például a Pinterest is: Azt már tudjuk, hogy ezen a platformon rengeteg tartalom található. Viszont azt már kevesebben tudják, hogy milyen kevés összeg ráfordításával meg tudjuk emelni a saját pinjeink népszerűségét. A Pinteresten a hirdetések egyelőre nagyon olcsók! Lyfe Marketing nevű marketing ügynökség például 100 dolláros hirdetéssel 300.000 potenciális ügyfelet (kisvállalkozót) ért el.
Jön a megújult Google+
A Google+ a legnagyobb kereső teremtménye, de valahogy hiába próbálkozik, mégsem tud olyan népszerű lenni, mint a többi közösségi oldal. Azért még nem adja fel… Szerencsére már nem kötelező Google+ fiók a YouTube kommentek írásához és már nem hoznak létre automatikusan minden Google felhasználónak Google+-os fiókot is. Viszont a következő hónapokban megpróbál néhány újítással előrukkolni, mint például a Google Collection, amivel a bejegyzéseket kategorizálni lehet és a Hangouts-ot is áthelyezik, amivel több felhasználó megtérítésében reménykednek. Használja még valaki a Google+-t a SEO növelésén kívül?
Instagramos hirdetések
Már hivatalos. Itt vannak az Instagram hirdetések, amivel a cégek képek és videók segítségével tudnak hirdetni a felületen. Sőt, a call-to-action gombok is elérhetőek lesznek. Erről bővebben írtunk már egy korábbi cikkünkben.
Te követed a trendeket?