A legtöbb emberben akkor merül fel az ötlet, hogy regisztrálnia kéne LinkedInre, ha éppen aktív munkakeresésben van. Pedig rengeteg lehetőség rejlik ebben a közösségi oldalban. Ott van például mindjárt a hírfolyam!
Osszunk meg hasznos tartalmakat!
Ha saját blogunkra vagy honlapunkra akarjuk terelni a felhasználókat, akkor természetesen csak a saját bejegyzéseinket érdemes megosztani. Ha viszont az elsődleges célunk az, hogy minél többen lássanak minket, akkor bátran osszunk meg más tartalmat is. A lényeg, hogy megosztásaink hasznosak legyenek mások számára, hiszen ez mégis csak egy szakmai(bb) oldal.
Jó helyen a jó időben
Ez a mondás a LinkedIn világában is helytálló. A hely már megvan: LinkedIn. Na de mikor van az a bizonyos jó idő? Felmérések alapján a LinkedIn felületét munkaidőben használják legtöbben, ilyenkor a legaktívabb a felület. Tehát érdemes reggel 9 és délután 5 között megosztani bejegyzéseinket.
Inmail használata
Ha már megvan a céges oldalunk és még elő is fizettünk a Prémium szolgáltatásra, akkor ezt a lehetőséget nem érdemes kihagyni. Ezzel nem csak ismerőseinken küldhetünk közvetlen üzenetet, hanem bármelyik felhasználónak. Sőt, a LinkedIn garanciát is vállal, hogy ezzel a módszerrel 30-szor nagyobb eséllyel kapunk választ üzenetünkre.
Érdemes lehet odafigyelni a LinkedInre, hiszen valószínűleg sorra fogja kihozni az újításokat a praktikusság és kényelem jegyében. Te jelen vagy már LinkedInen? És a céged?
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: