Felejtsük el a kulcsszavakat!
Tényleg a SEO legfontosabb eleme a kulcsszavak használata? Már egy ideje nem! Azóta az emberek keresési szokása is sokat változott. Már nem csak kulcsszavakat írnak be a keresőbe. hanem akár teljes mondatokat is. Sőt, vannak olyanok is, akik az okostelefonjaiknak élőszóban teszik fel a kérdéseiket. Már nem kell azon aggódni, hogy hogyan szőjük bele a kulcsszavakat a mondandónkba, az értékes tartalmakat a Google úgyis megtalálja!
Változtak a külső hivatkozások!
Amióta a cégek elkezdtek fizetni a külső hivatkozásért, azóta ennek a jelentése is megváltozott. Már nem mindegy, hogy milyen hivatkozásról beszélünk. Ha a hivatkozás nem kapcsolódik a cég és a honlap témájához, azt a Google azonnal megneszeli. Ezért sokkal hatásosabb módszer a vendégblogolás, amikor külső bloggert kérünk meg tartalom írására a honlapunkhoz.
Ne csak az asztali számítógépekre koncentráljunk!
Ma már az emberek többsége az asztali számítógépek helyett okostelefont és tabletet használ internetezésre. Ezzel pedig számolnunk kell! A Google ugyanis elkezd büntetni minket, ha honlapunk nem reszponzív, azaz mobilon nehezen olvasható. Ennek érdekében érdemes a képeket is ellenőrizni, hogy azok hogy festenek mobilos felületen.
Nézzünk más marketingstratégiák után is!
Most már az online marketing nem csak a keresőoptimalizálásról szól. A keresési rangsorba ugyanúgy fontos tényező a rendszeresen megjelenő friss tartalom és az aktív közösségi oldalak használata is.
Tehát elmondható, hogy a SEO sokat változott az évek alatt. Szerintetek ezekkel a változásokkal könnyebb dolgunk lett a keresőoptimalizálással?
Forrás: http://goo.gl/5wVTNO