A 2016-os marketing költségvetés összeállításakor mindenképpen érdemes számításba venni egy közösségi oldalt, ez pedig nem más, mint az Instagram.
Az MDG Advertising felsorakoztat 5 érvet egy látványos infógrafikában, ami miatt fontos lehet számunkra a fotómegosztó közösségi oldal a jövő évre vonatkozóan. Ráadásul friss adatokkal támasztják alá, hogy a felület egyre jelentősebb szerepet tölt be marketinges szempontból és ez csak növekedni fog a jövőben. Nézzük is meg részletesen ezt az 5 okot:
- ok: Már most hatalmas az Instagram
A felület már több, mint 400 millió felhasználóval rendelkezik, akik naponta átlagosan 80 millió képet osztanak meg. Azt gondolhatnánk, hogy ez csak az amerikaiak hóbortja, de a valóságban a felhasználók 76%-a nem amerikai.
- ok: Egyre gyorsabban növekszik
Az Instagram felhasználóinak száma négyszeresére nőtt az elmúlt 2 év alatt, sőt, az előrejelzések szerint további 16%-kal fog növekedni jövőre. 2019-re valószínűleg minden harmadik amerikai rendelkezik majd Instagram fiókkal.
- ok: Fiatal és aktív felhasználói bázis
Az Instagramnak van az egyik legfiatalabb felhasználói bázisa az összes közösségi oldal közül; a platform regisztrálóinak mintegy 53%-a 29 év alatti. Ráadásul a felhasználók 49%-a napi szinten jelentkezik be fiókjába. Arról nem is beszélve, hogy az organikus bejegyzéseken 58-szor nagyobb az interakció ezen a felületen, mint a Facebookon. A legsikeresebb oldalak 4800 kedvelést is kaphatnak átlagosan bejegyzésenként.
- ok: Hatékony hirdetések
2015-ben a cégek közel 600 millió dollárt költöttek hirdetésre a felületen. Ez nem véletlen! Az utóbbi időben ugyanis az Instagram több újítást is bevezetett a hirdetések területén. Ilyen például a videós hirdetések megjelenése, vagy annak a lehetősége, hogy hirdetéseinket Facebook adatok alapján targetáljuk.
- ok: Illeszkedik a jövőbeli trendekhez
100%-ban mobilos felületen történik a kommunikáció, ami az utóbbi időben egyre inkább népszerűvé válik, ráadásul a vizuális tartalomra helyezi a hangsúlyt a platform. Amióta pedig lehetséges az üzenetküldés is a felületen, a felhasználóknak egyre kevesebb okuk van arra, hogy elhagyják a közösségi oldalt és más felületet használjanak erre a funkcióra.
A marketingesek 52%-a tervezi, hogy jövőre használni fogja az Instagramot. És Te?
Nézd meg az infografikát további adatokért:
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: