Naomi Gleit, a termékfejlesztési menedzsment alelnöke a Newsroomnak a következőt nyilatkozta:
„Az emberek hajlandóak pénzt áldozni a katasztrófa sújtotta területek áldozataira, eltűnt gyerekek megtalálására és egyéb fontos problémákra, amik érdeklik őket. Azt vettük észre, hogy amikor a közösségek lépéseket tesznek egy jó ügy érdekében, az gyakran emberéleteket menthet. Az adományozó felületet azért hoztuk létre, hogy az emberek a Facebook elhagyása nélkül is képesek legyenek segíteni másokon.”
Jelenleg 37 szervezet teszteli az adományozó felületet, köztük a Mercy Corps, a National Multiple Sclerosis Society és a World Wildlife Fund. Hamarosan pedig szélesebb körben is elérhetővé válik majd. Addig is, mutatjuk a videót, hogy hogyan is fog működni:
A Facebookon az újításnak köszönhetően a nonprofit szervezetek egyszerűbben elérik támogatóikat, el tudják mesélni saját történetüket, hogy mi célból gyűjtenek, és hogy azzal hogyan is haladnak.
Természetesen, mivel mégiscsak a Facebookról van szó, ezért az adományozóknak lehetőségük nyílik majd arra is, hogy ismerőseikkel megosszák jócselekedetüket a közösségi oldalon.
De hogyan is néz ki a valóságban egy ilyen adománygyűjtő kampány?
Mutatunk rá 2 példát:
A különleges fajok és vadállatok védelme érdekében itt lehet adományozni, aki pedig a szíriai menekültválsággal kialakult helyzeten szeretne segíteni, az a linkre kattintva teheti meg.
Mit gondolsz erről a megoldásról?