Bár a Facebook és Twitter bejegyzések készítésének trükkjeit már átvettük az előző részben, azért még bőven akad mit átnézni a Youtube, Instagram és LinkedIn háza táján is.
Youtube bejegyzések optimalizálása:
- Ütős cím: Ez az, ami az embereket először megfogja, felkelti a figyelmüket, ezért fontos az informatív és hangzatos cím a videóinknál
- Leírás: Adjunk videóinkhoz leírást és kulcsszavakat, hogy könnyebben rá lehessen keresni.
- Felhívás: Hogy a nézők tudják, hogy mit akarunk tőlük, ezért érdemes a leírásban megemlíteni, hogy lájkolják a videót, vagy iratkozzanak fel csatornánkra.
- Címkék használata: Hogy több emberhez eljusson a videó, fontos a címkék, kulcsszavak használata
LinkedIn bejegyzések optimalizálása:
- Leírás: Legyünk lényegre törőek és tömörek. Esetleg felhívhatjuk olvasóink figyelmét a kattintásra.
- Naprakészség: Legyünk mindig naprakészek és frissítsük státuszunkat! Próbáljuk meg mondanivalónkat belesűríteni 50 karakterbe.
- Interakció: Vegyünk részt a bejegyzések alatti beszélgetésekben, ezzel is erősítve a kapcsolatokat.
- Kutatás és elemzés: Ismerjük meg a célközönséget és személyre szabott bejegyzéseket készítsünk nekik. Ebben segítségünkre lesznek a hátsó statisztikák.
Instagram bejegyzések optimalizálása:
- Képszerkesztő: Használjunk képszerkesztő alkalmazásokat a kamerához és az Instagramhoz egyaránt. Viszont törekedjünk nagyjából egységessé tenni.
- Aranymetszés: Készítsük el úgy a képet, hogy 2/3 részét a lényeges mondanivaló töltse ki.
- Feliratok: Használjunk megfelelő fotó feliratokat, hogy megragadják a figyelmet. Beleértve akár a kérdéseket is.
- Hashtagek: Népszerű hashtagek használata fontos, hogy növeljék elkötelezettség.
Ez után a gyorstalpaló után, reméljük, hogy minden csatornán könnyebben megy majd a bejegyzések szerkesztése és elhozzák a kívánt sikert. 🙂 Ha tetszett, oszd meg másokkal is!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: