Közösségi média mindenkinek

Ezeket néztük és erről írtuk 2015-ben…

Megkezdődött a hivatalos visszaszámlálás 2016-ig… Előbb a Facebook, majd pár órával később a Youtube is összeállította hivatalos Rewind videóját. A Facebook azokat a tartalmakat gyűjtötte össze, amelyekről a legtöbb poszt született. A TOP3-ban szerepel az amerikai elnökválasztási kampány, a párizsi terrorcselekmények és a menekültkrízisről. A Youtube szokásosan lazább tartalmat állított össze, amiben Avicii hivatalos remixének… Tovább »

Honnan tud annyi mindent Rólad a F4CEBOOK?

Legutóbbi blogbejegyzésünkben megnéztük, milyen adatokat gyűjt rólunk a Facebook. Most áttekintjük, pontosan hol és hogyan osztjuk meg ezeket. Az adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jével történő változása ugyanis több lehetőséget jelent a Facebooknak és a felhasználónak egyaránt. Azonban az is tény, hogy okosabban kell használni a felületeket. Hol osztasz meg információt a Facebook számára? És miért?… Tovább »

Szerinted is felesleges időtöltés a közösségi média?

Előfordult már, hogy elgondolkodtál azon, hogy megéri-e neked és vállalatodnak a közösségi média marketing használata? Vajon mindenképpen megéri jelen lenni, még akkor is, ha éppen a statisztikák nem ezt mutatják? A válasz: IGEN! Lehet, hogy újra kell gondolni az egész vállalati stratégiát, hogy változásokat érjünk el pozitív irányba, de a lényeg: hogy nem szabad megállni… Tovább »

Ismét változik a Facebook algoritmusa

Az új változtatással a Facebook hamarosan felülbírálhatja a márkák bizonyos bejegyzéseit, amiket már túl reklámszerűnek érez. Hogy ezt mi alapján dönti el? Íme, a legjellemzőbb 3 típus, amelyet az oldal hirdetésnek minősít: bejegyzések, amik csak arról szólnak, hogy a felhasználók vegyenek meg, vagy töltsenek le valamit, bejegyzések, amik arra szólítják fel az embereket, hogy hirdessék… Tovább »

Kedvenc közösségi média oldalad? Megmondjuk, milyen ruha illik hozzád!

Melyik a kedvenc közösségi média oldalad? És melyik a kedvenc színed, stílusod? Az egyik a másikkal összefügg! Legalábbis Viktorija Pashuta divatfotós szerint. Ő ugyanis megálmodta a közösségi média oldalakhoz kapcsolódó ruhatárakat és stílusokat. Nem csak a színvilágban merül ki az ötletvilága, hanem minden felülethez külön személyiséget rendelt Viktorija. Elmondása szerint: „Annak ellenére, hogy hasonló szerepet töltenek… Tovább »

Ez történt 2014-ben…

A Facebook összefoglalta mindazt, ami 2014-ben történt velünk. Tette ezt nem máshogy, mint az általunk megosztott posztok, bejegyzések, videók és képek összegyűjtésével és elemzésével. A legtrendibb témákról videót állított össze: 2014 Year in Review from Facebook on Vimeo. De TOP10-es listában összegyűjtötte  az alábbiakat is:   TOP10 esemény 1. Ebola vírus 2. Ice Bucket Challenge –… Tovább »

Közösségi média a munkahelyen: szabad vagy tilos?

Nálatok engedélyezett a közösségi oldalak használata a munkahelyen? A legtöbben erre azonnal egyértelmű nemmel válaszolnak. Természetesen joggal tiltják a közösségi oldalak használatát, hiszen időpazarló és figyelemelterelő lehet a dolgozók számára.  De mik is a konkrét indokok, amiért letiltják a vállalatok? – Árthat a munkamorálnak: Ez az egyik legnagyobb félelem. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy az… Tovább »

Január 1-től változik a F4CEBOOK adatfelhasználási szabályzata! Téged is érint!

Az alábbiakban olvashatóak az Adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jén érvénybe lépő változásai, melyek elsősorban az adatok gyűjtésére és felhasználási módjára vonatkozik. A változások elsőre akár ilyesztőnek is hathatnak, azonban a világ már a web3.0 korszakába lépett évekkel ezelőtt, ennek folyományaképpen a szemantikus, azaz személyre szabott web világába érünk át. A szemantikus web azt jelenti, hogy… Tovább »

Hogyan szerezz követőket hírleveledhez?

Az e-mail marketing bizony nem egyszerű. Rengeteg időt töltesz vele, elkészíted a megfelelő tervet, van egy nagyszerű designod, jó ajánlataid… mégsem iratkoznak fel a hírlevélre. Mi lehet a gond? Nézzünk meg 3 gyakori hibát, ami segíthet az e-mail marketing megértésében.   Nem kértük őket, hogy iratkozzanak fel A legegyszerűbb és leginkább figyelmen kívül hagyott megoldás… Tovább »

6 tipikus hiba a LinkedIn oldaladon

A LinkedIn jelenleg az egyik legfontosabb szakmai közösségi oldal. Fontos, hogy a felületre feltöltött profilunkat úgy kezeljük, mint az állásajánlatokra benyújtott önéletrajzunkat, hiszen soha nem tudhatjuk, hogy ki olvassa éppen azt. Ennek ellenére rengeteg hibával találkozhatunk. Nézzük is meg, hogy melyek a leggyakoribb hibák a profiloknál. 1. Nincs profilkép: Bármilyen kép jobb annál, mint hogy… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!