Közösségi média mindenkinek

Honnan tud annyi mindent Rólad a F4CEBOOK?

Legutóbbi blogbejegyzésünkben megnéztük, milyen adatokat gyűjt rólunk a Facebook. Most áttekintjük, pontosan hol és hogyan osztjuk meg ezeket. Az adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jével történő változása ugyanis több lehetőséget jelent a Facebooknak és a felhasználónak egyaránt. Azonban az is tény, hogy okosabban kell használni a felületeket. Hol osztasz meg információt a Facebook számára? És miért?… Tovább »

Szerinted is felesleges időtöltés a közösségi média?

Előfordult már, hogy elgondolkodtál azon, hogy megéri-e neked és vállalatodnak a közösségi média marketing használata? Vajon mindenképpen megéri jelen lenni, még akkor is, ha éppen a statisztikák nem ezt mutatják? A válasz: IGEN! Lehet, hogy újra kell gondolni az egész vállalati stratégiát, hogy változásokat érjünk el pozitív irányba, de a lényeg: hogy nem szabad megállni… Tovább »

Karácsonyi ajándék? A közösségi média segít!

Nem vásároltad még meg a karácsonyi ajándékokat, mert még mindig nincs ötleted, hogy mivel lepd meg szeretteidet? Akkor használd a közösségi média oldalakat, hiszen a közösségi oldalakon nagyon sokat megtudhatunk ismerőseinkről. Facebook segítségével például megoszthatják a felhasználók a Spotifyon hallgatott zenéiket, a LinkedIn-en a karrierrel kapcsolatos információkat láthatjuk, a Pinteresten pedig, hogy milyen receptek és… Tovább »

A bloggerek SEO kézikönyve

Mi értelme, hogy blogot írsz, ha senki sem olvassa? Egy bloggernek nem kell keresési optimalizálási szakértőnek lennie, viszont nem szabad figyelmen kívül hagynia a SEO erejét. Tudtad, hogy a keresések alkalmával a felhasználók 75%-a nem lapoz a 2. oldalra? Ezért is célszerű, ha a blogunkat az elsők között dobja ki a kereső. Használj kulcsszavakat…de mérsékelten!… Tovább »

Január 1-től változik a F4CEBOOK adatfelhasználási szabályzata! Téged is érint!

Az alábbiakban olvashatóak az Adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jén érvénybe lépő változásai, melyek elsősorban az adatok gyűjtésére és felhasználási módjára vonatkozik. A változások elsőre akár ilyesztőnek is hathatnak, azonban a világ már a web3.0 korszakába lépett évekkel ezelőtt, ennek folyományaképpen a szemantikus, azaz személyre szabott web világába érünk át. A szemantikus web azt jelenti, hogy… Tovább »

Hogyan szerezz követőket hírleveledhez?

Az e-mail marketing bizony nem egyszerű. Rengeteg időt töltesz vele, elkészíted a megfelelő tervet, van egy nagyszerű designod, jó ajánlataid… mégsem iratkoznak fel a hírlevélre. Mi lehet a gond? Nézzünk meg 3 gyakori hibát, ami segíthet az e-mail marketing megértésében.   Nem kértük őket, hogy iratkozzanak fel A legegyszerűbb és leginkább figyelmen kívül hagyott megoldás… Tovább »

6 tipikus hiba a LinkedIn oldaladon

A LinkedIn jelenleg az egyik legfontosabb szakmai közösségi oldal. Fontos, hogy a felületre feltöltött profilunkat úgy kezeljük, mint az állásajánlatokra benyújtott önéletrajzunkat, hiszen soha nem tudhatjuk, hogy ki olvassa éppen azt. Ennek ellenére rengeteg hibával találkozhatunk. Nézzük is meg, hogy melyek a leggyakoribb hibák a profiloknál. 1. Nincs profilkép: Bármilyen kép jobb annál, mint hogy… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!