Legutóbbi blogbejegyzésünkben megnéztük, milyen adatokat gyűjt rólunk a Facebook. Most áttekintjük, pontosan hol és hogyan osztjuk meg ezeket. Az adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jével történő változása ugyanis több lehetőséget jelent a Facebooknak és a felhasználónak egyaránt. Azonban az is tény, hogy okosabban kell használni a felületeket. Hol osztasz meg információt a Facebook számára? És miért?… Tovább »
Honnan tud annyi mindent Rólad a F4CEBOOK?
Legutóbbi blogbejegyzésünkben megnéztük, milyen adatokat gyűjt rólunk a Facebook. Most áttekintjük, pontosan hol és hogyan osztjuk meg ezeket. Az adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jével történő változása ugyanis több lehetőséget jelent a Facebooknak és a felhasználónak egyaránt. Azonban az is tény, hogy okosabban kell használni a felületeket. Hol osztasz meg információt a Facebook számára? És miért?… Tovább »

Előfordult már, hogy elgondolkodtál azon, hogy megéri-e neked és vállalatodnak a közösségi média marketing használata? Vajon mindenképpen megéri jelen lenni, még akkor is, ha éppen a statisztikák nem ezt mutatják? A válasz: IGEN! Lehet, hogy újra kell gondolni az egész vállalati stratégiát, hogy változásokat érjünk el pozitív irányba, de a lényeg: hogy nem szabad megállni…
Az új változtatással a Facebook hamarosan felülbírálhatja a márkák bizonyos bejegyzéseit, amiket már túl reklámszerűnek érez. Hogy ezt mi alapján dönti el? Íme, a legjellemzőbb 3 típus, amelyet az oldal hirdetésnek minősít: bejegyzések, amik csak arról szólnak, hogy a felhasználók vegyenek meg, vagy töltsenek le valamit, bejegyzések, amik arra szólítják fel az embereket, hogy hirdessék…
Mi értelme, hogy blogot írsz, ha senki sem olvassa? Egy bloggernek nem kell keresési optimalizálási szakértőnek lennie, viszont nem szabad figyelmen kívül hagynia a SEO erejét. Tudtad, hogy a keresések alkalmával a felhasználók 75%-a nem lapoz a 2. oldalra? Ezért is célszerű, ha a blogunkat az elsők között dobja ki a kereső. Használj kulcsszavakat…de mérsékelten!…
Nálatok engedélyezett a közösségi oldalak használata a munkahelyen? A legtöbben erre azonnal egyértelmű nemmel válaszolnak. Természetesen joggal tiltják a közösségi oldalak használatát, hiszen időpazarló és figyelemelterelő lehet a dolgozók számára. De mik is a konkrét indokok, amiért letiltják a vállalatok? – Árthat a munkamorálnak: Ez az egyik legnagyobb félelem. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy az…