Közösségi média mindenkinek

Black Friday – Biztonságos az online vásárlás?

Pár éve még biztosan sokan azonnal nemmel válaszoltak volna erre a kérdésre. Egyre többen viszont online felületeken oldják meg a karácsonyi ajándékhajhászást. De vajon milyen veszélyeket rejt az ilyesfajta vásárlás? Ezektől a veszélyektől kellő odafigyeléssel meg tudjuk védeni magunkat? Ezekre a kérdésekre kapunk választ az alábbiakban. A BeFrugal.com összeállított egy infógrafikát a biztonságos online vásárlásról…. Tovább »

Tippek az oldalak ünnepi díszbe öltöztetésére

Már csak néhány hét van hátra karácsonyig. Az üzletekben már csak karácsonyi zene szól, jönnek a karácsonyi vásárok forgatagai is, mindenki lelkesen készül az ünnepekre. De vajon közösségi oldalunk is ünnepi díszbe öltözött már? Lehet, hogy még korainak gondolják páran, de időben el kell kezdeni megtervezni ezt az időszakot, mert ilyenkor bizony még nagyobb a… Tovább »

Így vásárolunk ünnepekkor…

Az ünnepek közeledtével mindenki lázasan keresi a megfelelő ajándékokat és az idő egyre gyorsabban pörög. Ez az online vásárlás esetében is igaz. Sőt, néhány online felület már hónapokkal előbb megkezdi a karácsonyi készülődést. Érdemes figyelmet szentelnünk ebben az időszakban gyakorolt fogyasztói szokásokra, hiszen merőben eltérhet az átlagostól és nagyban befolyásolhatja cégünk eladási mutatóit is. Ezért… Tovább »

Tégy jót a Facebook-on!

Sajnos még mindig rengeteg helyen van éhezés, vagy éppen történnek katasztrófák, de szerencsére a közösségi média erejének is köszönhetően, az emberekben egyre inkább késztetést éreznek arra, hogy tegyenek valamit az ilyen ügyekért. Ezért is kezdeményezte Zuckerberg és csapata az adományozó szolgáltatás létrejöttét a Facebookon. Naomi Gleit, a termékfejlesztési menedzsment alelnöke a Newsroomnak a következőt nyilatkozta:… Tovább »

A Google nem felejt…

Tizenévesen az ember fia/lánya nem mindig gondolja át, hogy mit tölt fel az internetre, pedig ennek a későbbiekben elég nagy hátulütője is lehet. Előfordulhat, hogy tiniként még vicces kedvedben feltöltöttél egy-egy videót, azóta eltelt pár év, megkomolyodtál és állást szeretnél. Esélyes, hogy a munkáltató azonnal rákeres a nevedre Google-ön és a találati lista alapján dönt,… Tovább »

Esettanulmány: A Starbucks karácsonyi kampánya

A Facebook Business oldalán rengeteg érdekes esettanulmánnyal is találkozhatunk, ilyen például a Starbucks karácsonyi kampánya is. Mint tudjuk, a cég elsősorban az ízletes kávéjáról és az ingyenes Wi-Fi-jéről híres. Viszont karácsonykor már hagyomány, hogy visznek a dologba egy kis extra csavart, és a jól ismert zöld kávés poharakat lecserélik a karácsonyi hangulatnak megfelelő pirosra. Tavaly… Tovább »

Honnan tud annyi mindent Rólad a F4CEBOOK?

Legutóbbi blogbejegyzésünkben megnéztük, milyen adatokat gyűjt rólunk a Facebook. Most áttekintjük, pontosan hol és hogyan osztjuk meg ezeket. Az adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jével történő változása ugyanis több lehetőséget jelent a Facebooknak és a felhasználónak egyaránt. Azonban az is tény, hogy okosabban kell használni a felületeket. Hol osztasz meg információt a Facebook számára? És miért?… Tovább »

5 ok, amiért 2016-ban mindenképpen érdemes az Instagrammal számolnod

A 2016-os marketing költségvetés összeállításakor mindenképpen érdemes számításba venni egy közösségi oldalt, ez pedig nem más, mint az Instagram. Az MDG Advertising felsorakoztat 5 érvet egy látványos infógrafikában, ami miatt fontos lehet számunkra a fotómegosztó közösségi oldal a jövő évre vonatkozóan. Ráadásul friss adatokkal támasztják alá, hogy a felület egyre jelentősebb szerepet tölt be marketinges… Tovább »

Tedd jobbá Facebook oldaladat!

Ha elkészítettük a Facebook oldalunkat, akkor már csak a legnehezebb dolog van hátra… sikeressé tenni azt. Ehhez érdemes feltenni pár egyszerű kérdést: Milyen fajta tartalmat posztoljunk? Vajon elértük a célközönségünket? Mikor érdemes posztolnunk? És hogyan találjuk meg a választ ezekre a kérdésekre? Mérőszámok segítségével természetesen! A legegyszerűbb mód erre a Facebook saját analitikai oldala, a… Tovább »

Értelmezzük újra a SEO fogalmát!

A SEO fontos tényező a cégek marketingtevékenységében. Ha azt akarjuk, hogy a Google találati listájában előkelő helyen szerepeljünk és minél többen találják meg honlapunkat, akkor bizony a keresőoptimalizálás a kulcs. Azonban a SEO sokat változott az elmúlt években. Elmúltak már azok az évek, mikor ugyanazokat a kulcsszavakat kellett ismételgetnünk a tartalmunkban. Tehát nézzük meg, hogy… Tovább »

Karácsonyi e-mail marketing tippek

Azt gondolhatnánk, hogy a karácsony még messze van, viszont marketinges szemmel viszont ijesztően közel van! Bár az ajándékok vásárlásához és az adventi naptárak nyitogatásához valóban kicsit még korán van, de a marketing stratégiánk megtervezését bizony időben kell kezdeni! Az egyik ilyen lehetőség, amivel az ügyfeleink és vásárlóink figyelmét felkelthetjük, az egy jól kidolgozott e-mail marketing… Tovább »

Trükkök a nagyobb láthatóságért LinkedInen

A legtöbb emberben akkor merül fel az ötlet, hogy regisztrálnia kéne LinkedInre, ha éppen aktív munkakeresésben van. Pedig rengeteg lehetőség rejlik ebben a közösségi oldalban. Ott van például mindjárt a hírfolyam! Osszunk meg hasznos tartalmakat! Ha saját blogunkra vagy honlapunkra akarjuk terelni a felhasználókat, akkor természetesen csak a saját bejegyzéseinket érdemes megosztani. Ha viszont az… Tovább »

5 tipp Facebook fiókod biztonságához

A Facebook szinte megállíthatatlanul szárnyal, és egyre intelligensebbé válik. Viszont ezzel a fejlődéssel és lehetőséggel egyre több veszélynek is lehetünk kitéve, ha óvatlanok vagyunk. Azt például tudtad, hogy bárki rákereshet a Facebookon egy-egy nyilvános bejegyzésünkre? Az alábbiakban egy 5 lépésből álló adatvédelmi beállítást ajánlunk, amelyet érdemes követni. Beállítások ellenőrzése Átrághatjuk magunkat az összes beállításon egyenként,… Tovább »

5 tipikus hiba, amit a Facebook hirdetéseknél elkövethetsz

Sokszor találkozom olyan kis- és középvállalkozókkal, akik kiábrándultan mesélnek a Facebook-os hirdetésekről. Ilyenkor mindig visszakérdezek, hogy honnan hirdettek és milyen beállításokat tettek. A leggyakoribb hibákat az alábbiakban gyűjtöttem össze. 1. A Facebook ingyenes.  Még mindig nagyon sokan hiszik azt, hogy ez a felület ingyenes, holott 2010. óta fokozatosan szigorításra kerültek azok az algoritmusok, amelyek szabályozzák… Tovább »

2015. legfontosabb statisztikái

Lassan közeledik az év vége, hiszen megjelentek az első 2015. évi marketinges statisztikák…  Vessünk egy pillantást a Kapost The Online Marketer segítségével az idei adatokra és tartsuk szem előtt, hogy mi jöhet jól 2016-ra! Általános áttekintés A marketingesek negyede a költségvetés több, mint 50%-át marketinges tartalmak előállítására költi. A tartalomnak nagyobb ereje van, mint valaha…. Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!