A vállalatok egyre inkább látják, hogy a közösségi média megkerülhetetlen, ha igazán sikeresek akarnak lenni és azonnal elérni célközönségüket. Viszont a közösségi oldalak kezelése nem mindig egyszerű feladat. Rengeteg tényezőre kell figyelni és csupán egyetlen rossz mozdulat is elindíthat egy lavinát is. Ez alól nem kivételek a nagyvállalatok és világmárkák sem, hiszen a legnagyobbak is… Tovább »
A világmárkák is bakiznak…
A vállalatok egyre inkább látják, hogy a közösségi média megkerülhetetlen, ha igazán sikeresek akarnak lenni és azonnal elérni célközönségüket. Viszont a közösségi oldalak kezelése nem mindig egyszerű feladat. Rengeteg tényezőre kell figyelni és csupán egyetlen rossz mozdulat is elindíthat egy lavinát is. Ez alól nem kivételek a nagyvállalatok és világmárkák sem, hiszen a legnagyobbak is… Tovább »

Nemrég a Facebook azoktól a híresztelésektől volt hangos, miszerint a Like gomb mellé hamarosan érkezik a Dislike gomb is. Mark Zuckerberg valóban nemrég mondta, hogy évek óta nyaggatják a dislike gombbal, ezért elkezdtek dolgozni azon, hogy a felhasználók ne csak kedvelni tudjanak dolgokat, hanem másik gombbal is ki tudják fejezni magukat… Viszont ez a gomb…
Néha a legjobb módja annak, hogy tudjuk, valóban sikeresen használjuk a közösségi média erejét, hogy bepiszkoljuk kicsit a kezünket és önértékelést tartunk. Lehet, hogy még nem vagy közösségi média szakértő, de ha végigmész ezen az 5 lépésen, amit mutatunk, biztosan hatékonyabbá válik a munkád. Milyen felületeken vagy jelen? Napjainkban minden vállalkozásnak érdemes fent lennie legalább…
Egyes közösségi oldalon már annyiféle mérőszám van, hogy az ember azt sem tudja, melyik is hasznos számára. A célunk, hogy minél tovább sikeres legyen egy-egy munkánk. De vajon mivel mérhetjük a sikereinket? Mutatunk néhány mérőszámot, amiket mindenképpen érdemes figyelemmel kísérni. Oldalmegtekintések Ez az egyik legegyszerűbb mutatószám, de mégis a legnagyszerűbb. Ide folyik be az összes…
A HP 2012-es LinkedIn kampányának célja az volt, hogy még szorosabb kapcsolatot ápoljon követőivel. A „Make it Matter” kampány nem csupán meg akarta szólítani a közönséget, hanem azt akarta, hogy a követők részt is vegyenek abban, érzelmi kötődés jöjjön létre. A HP marketing csapatának már voltak meglévő online kapcsolatai a kampány hirdetésére, de valami új…
A Facebook bevétele egyértelműen a cégek hirdetéseiből származik, közel a háromnegyede pedig a mobilos és tabletes hirdetésekből, ráadásul körülbelül félmilliárd felhasználó csak ezekről az eszközökről használja a közösségi felületet. Így nem is csoda, ha a mobilos hirdetési területet fejleszteni akarják. A Facebook egy interaktív és tartalomközpontú mobilos hirdetést tesztel, mellyel a cégek olyan lehetőségekhez jutnak…
A Facebook oldalak privát üzenetek segítségével a cégek kényelmesen kapcsolatot teremthetnek a felhasználókkal, fogyasztókkal, így kérdezhetnek a termékről, a cégről és bármiről, ami érdekli őket. Sőt a közelmúltban elindított új funkciók, mint például a „mentett válaszok”, vagy a hirdetések call-to-action gombjai között megjelenő „üzenet küldése” gomb segítségével még könnyebbé válik a kommunikáció a cégek és…
Ahogy az oldalunk növekszik, úgy nő a rajongók étvágya is az egyre több és friss tartalmak iránt is. Mindez több felelősséggel jár és persze még több munkával is. Néhány egyszerű, de kevésbé ismert trükköt mutatunk, amikkel könnyen az élre törhetünk a Facebook oldalak kiélezett versenyében. Cikkek mentése A „Facebook Save” funkció egy nagyszerű eszköz, amely…
Az egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfélkapcsolat kiépítésére az e-mail marketing: olcsó, könnyen használható és rövid idő alatt képes nagy mennyiségű emberhez is eljutni. Annak ellenére, hogy könnyen kezelhető, mégis fontos, hogy kövessünk bizonyos lépéseket, hogy üzenetünk valóban célba érjen. Más szóval: mindig szem előtt kell tartani a spam-szűrők létezését e-mail kampányainknál. Szerencsére megvannak itt is…
Azt már megszoktuk, hogy a versenytárs cégek néha egymásra mutogatnak, de hogy potenciális együttműködési lehetőséget sajtóban és interneten egymásnak üzenve „beszéljenek” meg, ilyenre még nem igazán volt példa. A két legnagyobb hamburgergyártó cég esetében azonban ez történt! A Burger King ugyanis megüzente a McDonald’snak, hogy jótékonysági akció keretében fogjanak össze, tegyék össze hamburgereiket és alkossanak…
Mint azt már tudjuk, a Facebooknak hatalmas ereje lehet a cégek kezében, feltéve, ha azt jól használják. Magánszemélyként is láthatunk néhány olyan bakit, amitől a falra mászik az ember. Ezeket érdemes elkerülni. De mik is ezek a bakik? Nézzük meg! Lájkolni saját bejegyzéseinket: Ha írunk egy bejegyzést, az valószínűsíthető, hogy nekünk tetszik, hiszen a saját…
Az egyik legjobb módja annak, hogy nagyobb legyen az elkötelezettség a céges Facebook oldalunk iránt és növekedjen a rajongói bázis, hogy bizonyos bejegyzésekre hirdetést teszünk, vagyis hajlandóak vagyunk rá némi pénzt áldozni. Na de nem mindegy az sem, hogy melyikek ezek a posztok. Vannak olyan típusú bejegyzések, amikre viszont érdemes lehet némi pénzt rászánni. Melyikek…